Pytania i odpowiedzi
1. Czy wykonujecie usługi tapicerskie, renowacje mebli, krzeseł itp.?
Nie wykonujemy usług tapicerskich.
2. Jaki jest termin oczekiwania na meble?
Termin realizacji zamówień wynosi od 1 do 6 tygodni i zależy przede wszystkim od wybranego asortymentu oraz momentu składania zamówienia. Przybliżony czas oczekiwania podamy Państwu podczas wyboru mebli i składania zamówienia.
Meble znajdujące się aktualnie w naszym salonie dostępne są „od ręki”.
3. Czy dowozicie zakupione u Was meble pod wskazany adres?
Tak. Meble dowozimy własnym transportem.
Dojeżdżamy do klientów w promieniu do 40 km od siedziby naszej firmy.
(więcej informacji w zakładce Transport i Montaż)
4. Czy można odebrać towar osobiście?
Tak, można osobiście odebrać zamówione meble.
5. Czy skręcacie/montujecie meble?
Tak. Jeżeli nie chcą Państwo robić tego samodzielnie, można u nas zamówić meble razem z usługą skręcania.
(więcej informacji w zakładce Transport i Montaż)
6. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji?
Ze względu na stale powiększającą się ofertę, na ekspozycji prezentujemy Państwu wybrane produkty. Dokładamy wszelkich starań by zawsze mogli Państwo zobaczyć w naszym salonie przynajmniej kilka produktów z każdej z dostępnych kolekcji/serii.
7. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub przez internet?
Jesteśmy sklepem stacjonarnym, a nie internetowym – dlatego wszystkie zamówienia przyjmujemy od Państwa w naszym salonie.
Odwiedzając nas mają Państwo możliwość dotknąć, zobaczyć, usiąść, sprawdzić jak się otwiera/rozkłada, przejrzeć próbniki tkanin, kolorów, struktur itp. – zależy nam, by mieli Państwo szansę zapoznać się z cechami zamawianych produktów.
8. Czy można zmówić meble na wymiar?
Tak, w wymiarach innych niż standardowe można zamówić wybrane modele narożników, a także niektóre stoły i stoliki. Ponadto zamówicie Państwo u nas na wymiar garderoby, szafki na buty, itp.
9. Czy można kupić meble na raty?
Oczywiście. Oferujemy zakupy na raty za pośrednictwem banku Credit Agricole. Wszystkie formalności załatwiamy na miejscu w naszym salonie. Do podpisania umowy wystarczy mieć przy sobie dokument tożsamości oraz telefon komórkowy. Aktualna oferta kredytowa dostępna jest w salonie.